5 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב שזאת קורונה?כואב לי העיינים בטירוף ואין לי בדיקה
יש מצב שזאת קורונה?כואב לי העיינים בטירוף ואין לי בדיקה
כן
לא תמיד שמרגישים לא טוב יש חום
זה יכול להיות חום גוף גבוה מדי. אני ממליצה לך לקחת תרופות לחום ולשתות הרבה מים כדי להישאר מורדת חום. אם המצב שלך ממשיך להשתפר, כדאי לפנות לרופא.
כן הגיוני, היו לי הרבה פעמים שלא הרגשתי טוב והיה לי 36.5 חום. תבדקי כל חצי שעה אם זה עולה ותקחי כדור.
אנונימית
באותו הנושא: