9 תשובות
יתחממו*
אשכרה.
שואל השאלה:
אביתר, עכשיו פרנציפ אני מתקן חח :)
אביתר, עכשיו פרנציפ אני מתקן חח :)
אנונימי
תום וגרי
אהה
אהה
איזה מצחיק
הבדיחה שלך לא מצחיקה, ולא משנה מה הגיל שלך היא מתחת לרמה שבה אדם שיודע קרוא וכתוב אמור להיות.
בנוסף לכל זה, אתה מרגיל את עצמך לחיות בבוז כלפי אנשים שבהרבה מהמקרים אלו אנשים שהיית רוצה מאוד להיות דומה להם, וכגון העדה האתיופית בארץ, שאילו רק תטרח לקרוא על ההיסטוריה של העדה האתיופית אתה תוקסם ותתעלה ולא תהיה מסוגל לדבר כמו ילד קטן
בנוסף לכל זה, אתה מרגיל את עצמך לחיות בבוז כלפי אנשים שבהרבה מהמקרים אלו אנשים שהיית רוצה מאוד להיות דומה להם, וכגון העדה האתיופית בארץ, שאילו רק תטרח לקרוא על ההיסטוריה של העדה האתיופית אתה תוקסם ותתעלה ולא תהיה מסוגל לדבר כמו ילד קטן
שואל השאלה:
"זה לא הומור שחור, זה הומור רדוד"
פה כבר אני לא אענה כי כבר אתה כותב שטויות כשאתה יודע שזה באמת הומור שמצחיק ובמקרה אותי אישית הרבה יותר מצחיק אז שום טענה בעולם לא תפריך את הטענה שלי שאין בה נכון או לא נכון או רדוד כי זה ממה שאני בעצמי צוחק ואני לא שולט בצחוק שלי חוץ מיזה, אז עכשיו בטח תכתוב:
"אז אם זה דבר שמצחיק אותך טבעי זאת בעיה שבך ואתה לא בסדר שזה מצחיק אותך"
או משהו בסגנון אז אני אכתוב שאתה צודק, אבל לא במקרה הזה שלי.
"זה לא הומור שחור, זה הומור רדוד"
פה כבר אני לא אענה כי כבר אתה כותב שטויות כשאתה יודע שזה באמת הומור שמצחיק ובמקרה אותי אישית הרבה יותר מצחיק אז שום טענה בעולם לא תפריך את הטענה שלי שאין בה נכון או לא נכון או רדוד כי זה ממה שאני בעצמי צוחק ואני לא שולט בצחוק שלי חוץ מיזה, אז עכשיו בטח תכתוב:
"אז אם זה דבר שמצחיק אותך טבעי זאת בעיה שבך ואתה לא בסדר שזה מצחיק אותך"
או משהו בסגנון אז אני אכתוב שאתה צודק, אבל לא במקרה הזה שלי.
אנונימי
זה לא הומר שחור. זה הומור רדוד.
וגם אם בעיניך אין בעיה בדבר ואתה עושה את זה מתוך ביטחון עצמי של יכולת לצחוק על עצמך, בסוף, כשאתה מעלה בדיחה כזו בתור אנונימי על שחורים ובלי לציין שאתה עצמך אתיופי, אתה מחזק את הסטריוטיפים כלפי העדה האתיופית.
זה לא אומר שאתה עושה את זה מתוך כוונה רעה, אבל אתה צריך להיות מודע להשלכות שיש בחיזוק הסטריוטיפים המזלזלים בצבע עור הכהה במין האנושי
וגם אם בעיניך אין בעיה בדבר ואתה עושה את זה מתוך ביטחון עצמי של יכולת לצחוק על עצמך, בסוף, כשאתה מעלה בדיחה כזו בתור אנונימי על שחורים ובלי לציין שאתה עצמך אתיופי, אתה מחזק את הסטריוטיפים כלפי העדה האתיופית.
זה לא אומר שאתה עושה את זה מתוך כוונה רעה, אבל אתה צריך להיות מודע להשלכות שיש בחיזוק הסטריוטיפים המזלזלים בצבע עור הכהה במין האנושי
שואל השאלה:
^אני בעצמי אתיופי, וזו בדיחה ששמעתי מסטנדאפיסט אפרו אמריקאי, אני לא גזען ללבנים ולא לשחורים ובחיי היום יום שלי המציאותיים שמאחורי המסך אני לא גזען כלפי לבנים ולא כלפי עצמי ואין לי רגשי נחיתות, פשוט יש לי אהבה להומור שחור, כי אני אוהב הומור מוגזם כמו הומור על לבנים,שחורים כמוני,ערבים וכל מיני , לא מאחורי כל דבר שאדם אומר יש פילוסופיה והסבר עצוב ללמה הוא אמר את זה כנ"ל לגבי בדיחות, יש אנשים כמוני שהגזמה בבדיחות זה מצחיק אותם וזו הסיבה היחידה שהם אוהבים בדיחות מוגזמות
^אני בעצמי אתיופי, וזו בדיחה ששמעתי מסטנדאפיסט אפרו אמריקאי, אני לא גזען ללבנים ולא לשחורים ובחיי היום יום שלי המציאותיים שמאחורי המסך אני לא גזען כלפי לבנים ולא כלפי עצמי ואין לי רגשי נחיתות, פשוט יש לי אהבה להומור שחור, כי אני אוהב הומור מוגזם כמו הומור על לבנים,שחורים כמוני,ערבים וכל מיני , לא מאחורי כל דבר שאדם אומר יש פילוסופיה והסבר עצוב ללמה הוא אמר את זה כנ"ל לגבי בדיחות, יש אנשים כמוני שהגזמה בבדיחות זה מצחיק אותם וזו הסיבה היחידה שהם אוהבים בדיחות מוגזמות
אנונימי
באותו הנושא: