9 תשובות
לא, זה אחלה
לא, תעשי מה שאת רוצה
מעט
לט זה סבבה
לא
לא
תרשמי"קצת באיחור"
תרשמי"קצת באיחור"
אנונימית
לא, לכי על זה
לא
באותו הנושא: