5 תשובות
תוותרי על החלומות שלך, את לא מספיק טובה ולמציאות האובייקטיבית לא אכפת מהרגשות שלך, לכי תעשי שירות לאומי או משהו
אני לא יודעת מה צריך בשביל זה ומה לא אבל אל תוותרי על החלום שלך אף פעם אם את רוצה משהו תעשי אותו, שאדם אומר לך שאת לא יכולה הוא לא מראה לך את הגבול שלך הוא מראה לך את הגבול שלו בהצלחהה
יש כאלה שעשו 4 יחידות והם בקורס טייס. חוץ מזה העובדה שאת בפיזיקה מוסיפה ממש למיונים. אל תוותרי!
לטיס זה לא כל כך משנה מגמות ויחל במתמטיקה, לעומת זאת במודיעין יש סיכוי אבל אני לא מבין בזה.
אנונימי
זה לא קשור בכלל - יש טייסים שעשו גם 3 יח''ל מתמטיקה. תפגיזי במיונים ותגיעי לגיבוש. חוויה מעניינת נקרא לזה ככה
אנונימי