13 תשובות
כן
אנונימי
מה זה "קצת גברית" ?
תלוי מזה אומר
מה הכוונה
אפילו יותר טוב
ממש תלוי מה זה אומר
כן.
אנונימי
לא הייתי פוסל
אלה אם כן את מתכוונת להפוך לגבר אז אני יפסול
ממש לא, אני לא בדיוק גברי אז הפכים מתחברים וזה :)
אני כן גברי אבל זה לא מפריע לי בשיט כל עוד את פיזית בת....
כן
באותו הנושא: