4 תשובות
וואו תעשי את זה , איזה חברה הכי טובה לא תפרגן , זה לא שזה פוגע בה , את יכולה לתת לה לנסות לרכב על הסוסה שלך אם את רוצה אבל את לא חייבת לה כלום ובטח שלא למנוע מעצמך לרכב ולהתקדם בגללה.
אני יכולה לומר לך שאישית אני רוכבת חצי שנה קצת יותר וחברה שלי שרוכבת הרבה יותר ראתה שהתקדמתי ולא לקחה את זה יפה בכלל כאילו היא ממש כעסה והיה ריב ענק, עצרתי? לא , זה לא פגע בה , לא יודעת אם זה קנאה או תסכול, זה בעיה שלה אני מפרגנת לה שהיא תלמד לפרגן , לא רוצה לפרגן , בעיה שלה
שואל השאלה:
אני לא נותנת לה לפגוש תסוסה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית