4 תשובות
הזמנתי פעם אחת צללית והיא הגיעה בצבע לא טוב והייתה מושחרת כאילו היא מקולקלת, לא שמתי אותה על הפנים שלי ומאז אני לא קונה שם איפור כי אני מפחדת.
הזמנתי
האמת זה לא הכי טוב שיש אבל זה לא מסוכן או משהו
שואל השאלה:
כאילן הזמנתי איפור והשתמשתי כמה פעמים ול קרה כלום
אנונימית
מקסים אז כנראה שזה בשבילך
זה לא מתאים לכל אחד
זכית מהממת