4 תשובות
הם פשוט רוצים לבנית קן
אם את לא רוצה שיהיה לך קן יונים בחלון פשוט תעיפי אותו ותנקי שם
אם את לא רוצה שיהיה לך קן יונים בחלון פשוט תעיפי אותו ותנקי שם
תעפי את הקן כל פעם עד שהם יפסיקו לבוא
קודם כל, תנסי להזיז את הקן (רק בתקווה שאין שם ביצים כן?) כדי שהם לא יחזרו ויבנו במקום אחר,
ודבר שני ממליצה לשמוע את השיר הזה כי הוא בדיוק על המצב שלך
ודבר שני ממליצה לשמוע את השיר הזה כי הוא בדיוק על המצב שלך
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^ אנימתה
תודה!
^ אנימתה
תודה!
אנונימית
באותו הנושא: