3 תשובות
אולי כדי שתתיעצי עם רופא נשים
אני בטוחה שלא גזה נורא אם לקחת שוב, אין כלכל מה לעשות עם זה כרגע, אז תשכחי מזה פשוט לעכשיו
אבל תספרי לאמא או אחות קרובב
תחפשי בגוגל מה קורה אם לוקחים בטעות שתים..
כי אני לא יודעת מה זה יכול לגרום אבל לא נראלי זה כלכל מסוכם
באותו הנושא: