17 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהיועצת תהיה קשורה ואני אפילו יותר לא רוצה שההורים שלי יהיו קשורים. והיועצת כבר שלחה להורים שמות של פסיכולוגיות
אני לא רוצה שהיועצת תהיה קשורה ואני אפילו יותר לא רוצה שההורים שלי יהיו קשורים. והיועצת כבר שלחה להורים שמות של פסיכולוגיות
אנונימית
ענית על זה בעצמך היא חייבת לדווח שאת פוגעת בעצמך וכבר זה פסיכולוג, עובדת סוציאלית וככה ואפשר להגיע לאישפוז בגלל שאת פוגעת בעצמך
שואל השאלה:
לא צריך עובד סוציאלי (למיטב ידעתי אצל חברה שלי דיווחו לרווחה רק שזה היה במצב חמור מאוד והיא לא סיפרה לאף אחד והייתה אובדנית) וכבר שנתיים מנסים לשכנע אותי ללכת לפסיכולוגית בלי קשר ואני לא אובדנית או במצב קשה אז..
לא צריך עובד סוציאלי (למיטב ידעתי אצל חברה שלי דיווחו לרווחה רק שזה היה במצב חמור מאוד והיא לא סיפרה לאף אחד והייתה אובדנית) וכבר שנתיים מנסים לשכנע אותי ללכת לפסיכולוגית בלי קשר ואני לא אובדנית או במצב קשה אז..
אנונימית
אומרת לך דברים שקרו אבל בהצלחה רק מנסה לעזור לך
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל זה מגיע לרווחה ואשפוז רק במקרים חמורים לפי מה שאני יודעת
כן אני יודעת אבל זה מגיע לרווחה ואשפוז רק במקרים חמורים לפי מה שאני יודעת
אנונימית
לא
פגיעה עצמית זה כבר משהו חמור בשבילם את מוזמנת לראות בגוגל תקראי על זה
פגיעה עצמית זה כבר משהו חמור בשבילם את מוזמנת לראות בגוגל תקראי על זה
שואל השאלה:
איך לחפש?
ולא הכל באותה רמה אני חושבת שהיו אומרים או לי או לאמא שלי אם זה היה מגיע לרווחה לא?
איך לחפש?
ולא הכל באותה רמה אני חושבת שהיו אומרים או לי או לאמא שלי אם זה היה מגיע לרווחה לא?
אנונימית
לא
הייתה לי חברה שפשוט הגיעו לה לבית
הייתה לי חברה שפשוט הגיעו לה לבית
שואל השאלה:
ולחברה שלי (שגילו עליה היא לא סיפרה) קבעו פגישה עם עובדת סוציאלית
באיזה רמה זה היה לחברה שלך? כאילו היא סיפרה לבית ספר או שהם גילו איכשהו?
ולחברה שלי (שגילו עליה היא לא סיפרה) קבעו פגישה עם עובדת סוציאלית
באיזה רמה זה היה לחברה שלך? כאילו היא סיפרה לבית ספר או שהם גילו איכשהו?
אנונימית
היא רק פגעה בעצמה פעם אחת וסיפרה את זה למורה שלה ופשוט עשו מזה כל כך סיפור כאילו כל הידיים שלה היו על חתכים
שואל השאלה:
והיא ידעה שמדווחים להורים או שזה סתם קרה?
והיא ידעה שמדווחים להורים או שזה סתם קרה?
אנונימית
לא
עדיף שתשאלי פשוט מי יודע ושההורים שלך יטפלו בזה בלי היועצת
קודם כל, כל הכבוד שסיפרת תהיי גאה בעצמך כי זה חשוב דבר שני תרגישי בנוח לחפור למורה שלך זה בסדר גמור
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני אמורה להידפק? היא מדווחת רק דברים שהם חובת דיווח ואני מודעת לעובדה שהם חובת דיווח אז אני מחליטה עם מה לסמוך עליה. אבל כדאי לשאול?
איך אני אמורה להידפק? היא מדווחת רק דברים שהם חובת דיווח ואני מודעת לעובדה שהם חובת דיווח אז אני מחליטה עם מה לסמוך עליה. אבל כדאי לשאול?
אנונימית
את מספרת את זה ליועצת את אוכלת אותה וגם למורה שלך מכמה שסמכתי על מורות ויועצת הכל דפקו אותי חזק אל תשתפי באמת רק לטובתך
תשאלי מי יודע וכמה אבל חוץ מזה אל תעשי כלום
תשאלי מי יודע וכמה אבל חוץ מזה אל תעשי כלום
שואל השאלה:
אז לי המחנכת אמרה שהיא מספרת להורים ואני הייתי שם שהיא סיפרה ולא אמרו כלום על הרווחה
אז לי המחנכת אמרה שהיא מספרת להורים ואני הייתי שם שהיא סיפרה ולא אמרו כלום על הרווחה
אנונימית
באותו הנושא: