7 תשובות
שואל השאלה:
דחוף בבקשה
לא חחח תעשי חיסכון סוללה משהו כזה
חיסכון בסוללה
כנסי להגדרות תכתבי חיסכון בסוללה או בחשמל שימי על האופציה הכי גבוהה
שואל השאלה:
חבל ... ואני בת אני אחותי
לא אין... אבל יש חיסכון בסוללה וגם פונקציה שאולי יש גם לך בטלפון שנקראת חיסכון קיצוני בסוללה וזה בכלל נותן עוד זמן
למגינת ליבי לא
כל האפליקציות האלה בסגנון זה וירוסים
באותו הנושא: