8 תשובות
נכים לא בהכרח על כיסא גלגלים
כי הנכות שלהם מקשה עליהם להמתין כל כך הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדבר ספציפית על האלה בכיסא גלגלים
אני מדבר ספציפית על האלה בכיסא גלגלים
זה שהם בכיסא גלגלים לא אומר שהם לא סובלים מכאבים
קשה להם להתנייד גם
קשה להם להתנייד גם
אנונימית
שואל השאלה:
הם סובלים מכאבים בגלל שהם עומדים בתור?
הם סובלים מכאבים בגלל שהם עומדים בתור?
הם סובלים מכאבים בגלל הנכות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי מרחם עליהם, למה זה נותן להם זכות לעקוף אותי?
אוקיי מרחם עליהם, למה זה נותן להם זכות לעקוף אותי?
כי אתה מבין שלאנשים עם נכות כלשהי, פיזית/שכלית, יותר קשה להמתין בתור מאשר לבן אדם שאין לו נכות? או שאתה לא מבין את זה
אנונימית
באותו הנושא: