5 תשובות
אין קטע זה טרנד מפגר של אנשים מושפעים
לא צריך להאמין לכל שטות שאומרים שטעימה
לא צריך להאמין לכל שטות שאומרים שטעימה
אף אחד לא אמר שזה טעים...
זה סתם היה טרנד, גם לדעתי זה לא משהו
זה סתם היה טרנד, גם לדעתי זה לא משהו
סתם היה הייפ מסביב זה וכולם נפלו לזה כמו כבשים אפילו לא טעמתי אחד
שואל השאלה:
ראיתי את זה אז לקחתי
ראיתי את זה אז לקחתי
אנונימית
שואל השאלה:
שילמתי אני עובדת בדוכן השני שלא מוכר גלידות
שילמתי אני עובדת בדוכן השני שלא מוכר גלידות
אנונימית
באותו הנושא: