7 תשובות
אני שםם
נדפקתם כל כך, שנה הבאה מחליפים מנהלת והולך להיות טרור בבית ספר הזה
חח אמרו לי שהולכים להחליף מנהל
אנונימי
או שזה היה י"ד, לא זוכר
אנונימי
אני עולה לשם שנה הבאה
מה אמרו על בית ספר עירוני י"ד?!
אנונימית
מלא ילדים מהכיתה שלי עוברים לשם, למה?
אנונימית