8 תשובות
אין צורך לתרגל פשוט תשני טוב לפני ואל תמהרי לענות על השאלה בשנייה אלא שימי לב לפרטים.
(אומרת בתור מי שקיבלה דפ"ר 90).
שואל השאלה:
יואוו כל הכבוד!!!
איך עשית את זה? התכוננת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני תירגלתי את התרגולים של מתגייסים וציונים לא משהו בכלל בגלל זה רוצה לתרגל כי לא בטוחה בעצמי בכלל
אנונימית
^^כמו שאמרתי, לא התכוננתי בכלל.
וכל ההכנות האלה זה בולשיט. אני נכנסתי לאחת כזאת וקיבלתי 40,30,70, וזה ממש לא כמו שהיה במבחן עצמו בצבא.
שואל השאלה:
יצא לי 30 ו 50 אוף
שכחתי שיטות כפל מקוצר וכל מיני דברים מתמטיים
אנונימית
שואל השאלה:
והבנתי שאפשר לבחור רמה קשה ואז נותנים חוזר במידה ולא הולך ואם בוחרים רמה קלה יותר אז אין אפשרות חוזרת זה נכון?
אנונימית
את לא חייבת ממש איך עושים את זה. זה הכל שם שאלות הגיון. פשוט תזכרי חוקים ממש כלליים.

ולא, לא שמעתי שום דבר על רמות כאלה. אצלי פשוט ככל שעשית יותר תרגילים נכון הרמה נהייתה קשה יותר.
התרגולים באתר מתגייסים ממש אחלה אני תרגלתי ועזרו לי שאני לא אגיע לדפר עם שוק , אלא ידעתי מה סגנון השאלות ודרך החשיבה לרוב חוץ משאלות מעצבנו צ