תשובה אחת
שואל השאלה:
גם לערבים זה לא בסדר אף אחד לא אמר שכן וכן יוצאים גם עליהם. אבל זה לא קשור כרגע זה שתעשה משהו לא בסדר ואז תגיד אבל הוא לא היה בסדר זה לא הופך את מה שאתה עושה לכן בסדר.
זו לא סתם אמירה כי זה ליטרלי עובדתי שהם מקבלים מהמיסים ושהם לא עובדים.
אנונימית