3 תשובות
שואל השאלה:
איזה 10 דקות רבע שעה כבר
איזה 10 דקות רבע שעה כבר
שימי פחות מים פעם הבאה ותשימו את זה על אש גבוהה בלי מכסה בשביל שהאדים יצוא החוצה, ותוסיפי אולי בסוף גבינה זה ימיס את זה ויהיה יותר סמיך
שואל השאלה:
תודהה
בסוף שמתי מכסה וזה מצטמצם אין לי כצבים
תודהה
בסוף שמתי מכסה וזה מצטמצם אין לי כצבים
באותו הנושא: