8 תשובות
כן
כן איזה באסה
אכן כן. זה סיוט
עצוב מאוד אבל כן
מכינה את עצמי נפשית למליון עקיצות
מכינה את עצמי נפשית למליון עקיצות
כן
לצערנו
כן נכנסים לקיץ עכשיו
כן