17 תשובות
לא מצליח לחשוב על סיבה חוץ מזה שהם לא אוהדים אותם אבל מגיע להם ללא ספק
כמו שאמרתי אנשים לא יודעים לפרגן, הם לגמרי בדרך להיסטוריה תחת פפ גווארדיולה. מכונה משומנת רק נשאר להם להוכיח את עצמם בשלבים הסופיים שזה זכייה בפרמייר ליג, הגביע האנגלי וליגת האלופות
היסטוריה זה לא פקטור בכלל מדובר על יכולת של קבוצה
אנונימי
ממש לא, הקבוצה הזאת מצליחה בעיקר בגלל החיבור של השחקנים ויש להם כדורגל יפה חחח את בכלל רואה משחקים שלהם כשאת אומרת חסרת ריגוש? כסף מסייע פה אבל לא כל קבוצה עם כסף מצליחה לבחור בשחקנים הנכונים. די גם ליונייטד לא חסר כסף אבל הקבוצה הזאת שנה אחרי שנה מראה כמה כסף לא משחק תפקיד כי ההנהלה שם לא מועילה מחליפים מאמנים כמו גרביים. בקיצור סיטי תמיד שיחקה כדורגל טוב שלטה בליגה האנגלית רק לא באה לידי ביטוי בשלבים המכריעים באלופות אבל אם את חושבת שזה לא כדורגל יפה זה לגמרי שלך. איזה אופי היה לריאל אתמול? איפה האופי של פריז? וגם להם לא חסר כסף
אנונימי
אין להם אופי? אולי זה היה תקף בשנים קודמות אבל השנה פירקו את באיירן ואת ריאל בבית במשחקי החוץ גם היו טובים. גם לפריז יש מלא כסף ושחקנים נוצצים זה נתן להם משהו? כישלון חרוץ. אפשר להגיד על ריאל שהיא ביזתה את עצמה אתמול ולא הראו אפילו 10 דקות רצופות של מאמץ בניגוד לסיטי שלחצו רוב המשחק. סיטי כנראה בדרך לטרבל כנראה התרגלו שריאל זוכים וקשה להם לפרגן לקבוצה טובה באמת
אנונימי
שואל השאלה:
אבל כל אלה שאומרים שאין להם היסטוריה
אתם לא חושבים שמה שהם עושים עכשיו זה היסטוריה?
הם צריכים לנצח בתחרויות כאלה בשביל שתהיה להם היסטוריה ועוד כמה שנים ידברו על זה
כמו שאנחנו מדברים עכשיו על היסטוריה של קבוצות.
הרי כדורגל לא יכול להיות מבוסס תמיד על אותם הקבוצות
אומנם יש להם המון כסף כן, אבל השחקנים עדיין נותנים מעצמם הכל וזה מביא תוצאות לעומת פריז אז זה לא רק עניין של כסף והבאת שחקנים עם שמות
אנונימית
נו ברור אוהד ריאל קנאי מה אפשר לצפות. אחרי ההופעה שלכם אתמול הדבר האחרון שאתה יכול לומר שסיטי נוראית אתה כנראה עוד מעכל את ההפסד המביש. יש לי הרבה כבוד לארסנל קבוצה שלא הייתה בכלל בתמונה בכמה שנים האחרונות אבל אין מה לעשות כסף משחק תפקיד השאלה איך אתה משתמש בו נכון. במקרה של סיטי זה עובד טוב
אנונימי
בעזרת השם תיקח השנה, זה עדיין לא מכפר על ההופעה הנוראית שלכם אתמול יכלתם לקבל גם 6 או 7 לולא קורטואה
אנונימי
לפחות סיטי עקבית לא נראית כמו ריאל, קבוצה אחת באלופות וקבוצה אחרת בליגה. סבבה ההיסטוריה הנושא הובהר לי טוב, אבל שוב זה לא קשור ליכולת שלהם. העונה הנוכחית סיטי יותר טובה פשוט זה הכל אין טעם להתכחש לזה. גם ריאל רוצים להחתים את בלינגהאם בעונה הבאה נכון ככל הנראה, קיבלת קבוצה של סגל נוצץ וגם השנה יש לך סגל נוצץ לא ככה? בנזמה ויניסיוס מודריץ' רודריגו קרוס אבל אצל סיטי זה עובד יותר טוב זה הכל
אנונימי
כן אחי אחרי אתמול, בדוק. תישארו עם גביע המלך גם משהו
אנונימי
לא מעניין אותי כמות התארים של ריאל זה לא מה שקובע פה, מה שקובע זה היכולת במגרש. ראיתי איך ריאל "מצליחה" בליגה, היכולת גם מדברת בעד עצמה באלופות גם במשחקי הבית וגם בחוץ והיו לכם משחקים טובים אבל זה לא ברמה של סיטי. חחח מזה עוזר לי האופי בעונה הקודמת דיברתי על העונה הנוכחית, אתם טוענים שסיטי קבוצה נוראית ללא אופי שלא ניצחתם אותם בברנבאו והתפרקתם באיתיחאד במאני טיים של העונה
ויכולת לא קשורה באופן מלא לכסף זה קשור גם לאימון של השחקנים.
אנונימי
אז איפה האופי? מה אתה אומר בעצם שהאלנד יותר טוב מבנזמה וויניסיוס? לא נראה לי. מדובר על כימיה ואימון מעולה של השחקנים וזה עובד יותר טוב מריאל
אנונימי
עם כל הכבוד לכסף גם לריאל לא חסר, מה לעשות שחלק מהסגל שלהם מבוגר יותר וחלקם כבר עוד מעט יתחלפו באחרים ולגבי אופי יש הבדל בין משחק בינוני להתפרקות. לא מתאים לקבוצה כמו ריאל להיראות ככה לא משנה מה היה בעבר עונה מצויינת של ריאל באלופות אבל מביך לסיים ככה
אנונימי
על מי אתה מדבר על ברצלונה? מה הקשר? בכל מקרה לפחות אחת הודתה בעונה לא טובה
אנונימי
אחלה לאף אחד לא אכפת. זה לא מונע מסיטי להיות בגמר אחרי יכולת מאוד משכנעת
אנונימי
חד משמעית
ניצחון של סיטי בגמר יוכיח כמה אופ"א היא מושחתת
וניצחון של אינטר בגמר יחזיר לנו את האמונה בכדורגל שקבוצות עם פחות כסף הן בהכרח יכולות להתעלות על קבוצות טחונות בכסף כמו סיטי ופריז
תגידו מה שאתם רוצים על סיטי אבל אני הולך על הפתעה של אינטר, הרבה לא מכירים את אינטר כי הם לא מעניינים את התקשורת כמו סיטי,
אבל אינטר קבוצה סופר חזקה, גם אם סיטי יזכו תהיו בטוחים שיהיה להם מאוד קשה להכניע את אינטר.
בסופו של דבר סיטי הגיעו לאן שהגיעו הרבה בגלל הכסף
אבל שוב בגלל שזה מועדון בלי היסטוריה גדולה זה לא סתם שאין להם עדיין זכייה בצ'מפיונס, ואינטר לעומתם עם 3 זכיות בצ'מפיונס. אם אינטר ינצחו אז המסורת בהחלט תישמר וסיטי שוב תפסיד בגמר אחרי שהפסידה שם במפתיע לפני שנתיים לצ'לסי.