4 תשובות
לא גר שם אבל מכיר
די חור אבל בתים שווים מבחינת המחיר
די חור אבל בתים שווים מבחינת המחיר
שואל השאלה:
הייתי שם פעם אחת וזה כן חור אבל זה הרבה פחות נוראי ממה ששמעתי
הייתי שם פעם אחת וזה כן חור אבל זה הרבה פחות נוראי ממה ששמעתי
אנונימי
שואל השאלה:
כע אני זוכר את הצומת דרכים הזאת והיא קצת מבלבלת. שמעתי גם שדימונה וערד הן על הפנים.
כע אני זוכר את הצומת דרכים הזאת והיא קצת מבלבלת. שמעתי גם שדימונה וערד הן על הפנים.
אנונימי
כנראה יש מלא
באותו הנושא: