4 תשובות
לא גר שם אבל מכיר
די חור אבל בתים שווים מבחינת המחיר
שואל השאלה:
הייתי שם פעם אחת וזה כן חור אבל זה הרבה פחות נוראי ממה ששמעתי
אנונימי
שואל השאלה:
כע אני זוכר את הצומת דרכים הזאת והיא קצת מבלבלת. שמעתי גם שדימונה וערד הן על הפנים.
אנונימי
כנראה יש מלא