40 תשובות
בגיל 7
13
הומוספיאנס? בבית ספר מתישהו שיעור מדעים
אבא של סטיפס
הוא לא דיבר על הומוסקסואליות
הוא לא דיבר על הומוסקסואליות
לפני שגיליתי מזה הומו בכוונה למישהו שנמשך לבנים וזה לא רק הומו יש מילה אחריו שמציגה שלב אבולוציוני, הומו הביליס לדוגמא
אדם או אדם נבון (שם מדעי: homo sapiens, בלטינית: "הומו" אדם, "סָפִּיֶינס" חושב או תבוני) על פי ההגדרה המדעית, הוא מין של יונק במשפחת ההומינידיים, והמין היחיד שנותר כיום בתת-השבט הומינינים. כל בני-האדם בני-ימינו, וכן בני אדם בעבר אשר היו זהים מבחינה אנטומית לבני אדם בני-ימינו, מסווגים לתת-מין אדם נבון מודרני (homo sapiens sapiens). סיווג זה נועד להבדילם ממינים נכחדים קרובים אך שונים באנטומיה שלהם, כמו האדם הניאנדרטלי, שמסווג כתת-מין נפרד בתוך המין "אדם נבון" או כמין נפרד בסוג אדם (homo). האדם הנבון המודרני נחשב לתת-המין היחיד ששרד עד ימינו מבין תת-המינים של הומו ספיינס, מבין הסוג הומו ומבין תת-השבט הומינינים.
מתוך ויקיפדיה
מתוך ויקיפדיה
^^היא שאלה מתי גילית..
לא רק בתקופה הפרמיטיבית
הומו זה השם המדעי לסוג הטקסונומי של בני אדם
הומו זה השם המדעי לסוג הטקסונומי של בני אדם
עניתי כבר ^^^
הומו זה שווה בכלל
ולא יודעת נאז ומתמיד
ולא יודעת נאז ומתמיד
בגיל 11 כזה
עכשיו
לפני שנה
אנונימי
ידעתי את השימוש בהומוספיאנס לפני שידעתי את השימוש בהומוסקסואל
i was today years old when i realized
כמו הומוארקטוס והומוספיאנס וכאלה?
כן ידעתי על זה מכיתה ג בערך
בגלל זה גם קוראים לזה הומוסקסואל, הומו- אדם
סקסואל- כאילו משיכה מינית
יעני נמשך לגברים
לא יודעת אם יש משמעות כזאת גם ללסבית אבל
כן ידעתי על זה מכיתה ג בערך
בגלל זה גם קוראים לזה הומוסקסואל, הומו- אדם
סקסואל- כאילו משיכה מינית
יעני נמשך לגברים
לא יודעת אם יש משמעות כזאת גם ללסבית אבל
זהו טעות נפוצה. המונח "הומו" אינו מתאר אדם בתקופה הפרימיטיבית, אלא מתאר אדם עם זהות מינית ו/או מכוונות מיניות לאותו מין. המונח הומוסקסואלי התפתח במאה ה-19 כדי לתאר את הקהילה הלהט"בית, והוא נפוץ גם היום. חשוב לציין כי זהות מינית ומכוונות מיניות הן חלק מהזהות האישית של כל אדם, וכל אדם יכול להגדיר את עצמו כפי שהוא מרגיש.
זוהי תגובה של הבינה המלאכותית .
זוהי תגובה של הבינה המלאכותית .
ידעתי מה זה הומו לפני שידעתי מהזה הומוספיאנס
לפני איזה שנתיים כשראיתי חברים
גיליתי באיזה גיל 10 שהומוספיאנס זה המין האנושי והומו הנטייה גיליתי לפני
13
מה?
עכשיו
אנונימית
רק כשאת אמרת
שואל השאלה:
כולכם הומואים
כולכם הומואים
^גם את הומו
ובגיל 10 כזה
ובגיל 10 כזה
הומו זה גם יחיד באנגלית כאילו משהו אחד ואת זה גיליתי בשיעור אנגלית מתישהו
אני לא ממש יודע איך כותבים את זה (בדקתי בגוגל וזה הומוספנייס)
וידעתי עוד מלפני שנים לא זוכר באמת מתי
וידעתי עוד מלפני שנים לא זוכר באמת מתי
12
ביסודי
בגיל 5 אולי
בערך שהייתי בת 10
אני מניח שבגיל 9, בערך.
חוץ מזה, "הומו" זה שם כללי למיני האדם, בלי קשר לתקופה.
אה כן, ואין קשר בין המונח הזה לנטייה המינית "הומוסקסואליות", שמגיעה מיוונית ולא מלטינית.
חוץ מזה, "הומו" זה שם כללי למיני האדם, בלי קשר לתקופה.
אה כן, ואין קשר בין המונח הזה לנטייה המינית "הומוסקסואליות", שמגיעה מיוונית ולא מלטינית.
גיל 12
7-9
מפרינדס כמובן
רוס: הומוארקטוס
גואי : צוחק הוא אמר ארקטוס(ז*קפה)
רייצל: צוחקת
גואי: ארקטוס?
רייצל : הומו
אחח זהב
רוס: הומוארקטוס
גואי : צוחק הוא אמר ארקטוס(ז*קפה)
רייצל: צוחקת
גואי: ארקטוס?
רייצל : הומו
אחח זהב
הומו זה אדם בלטינית. פעם היו כמה זנים של אדם ואנחנו הזן היחיד שנשאר. הומוספיינס=אדם תבוני
הומו זה בלטינית בן אדם אני מניח שלזה התכוונת.
מלחתחילה
באותו הנושא: