8 תשובות
את בלחץ?
גם אני ככה מגיל קטן, זה שריר
לכי לשאול רופא אולי..?
זה אולי בחזה?
זה קורה, זה כואב אבל זה כמה שניות ועובר גם לי היה לדעתי זה כאבי גדילה או משהו..
זה קורה, זה כואב אבל זה כמה שניות ועובר גם לי היה לדעתי זה כאבי גדילה או משהו..
זה ישמע בדיחה אבל זה סוג של גזים. זה כואב בטרוף אבל עובר תוך כמה שניות
לפעמים זה אחרי שאוכלים משהו עם העיכול של האוכל או פשוט את לפני מחזור או משהו
שואל השאלה:
לא אני לא במחזור זה רק בצד אחד בול איפה שאמור להיות הלב באמצע החזה נוטה לשמאל אני לא במחזור וזה קורה באמצע הלילה והיום אז זה לא קשור לאוכל
לא אני לא במחזור זה רק בצד אחד בול איפה שאמור להיות הלב באמצע החזה נוטה לשמאל אני לא במחזור וזה קורה באמצע הלילה והיום אז זה לא קשור לאוכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני תמיד הייתי בלחץ וזה התחיל הרבה אחרי שאני לחוצה אני כזאת שתמיד לחוצה אבל זה התחיל לאחרונה והלחץ שלי לא גבר או משהו השתנה
אני תמיד הייתי בלחץ וזה התחיל הרבה אחרי שאני לחוצה אני כזאת שתמיד לחוצה אבל זה התחיל לאחרונה והלחץ שלי לא גבר או משהו השתנה
אנונימית
באותו הנושא: