11 תשובות
שואל השאלה:
אני בן, זה די מסביר את העובדה למה הגלריה שלי לא מפוצצת בתמונות של עצמי
אם כבר אז העומס בגלריה מגיע מחברים שלי בוואטסאפ
אני בן, זה די מסביר את העובדה למה הגלריה שלי לא מפוצצת בתמונות של עצמי
אם כבר אז העומס בגלריה מגיע מחברים שלי בוואטסאפ
חחח אני אגיד לך מה
רק הios ונתוני מערכת שזה משהו באייפון לוקח איזה 35 גיגה
הios לוקח לי כרגע 9 גב
והנתוני מערכת לוקחים 26
רק הios ונתוני מערכת שזה משהו באייפון לוקח איזה 35 גיגה
הios לוקח לי כרגע 9 גב
והנתוני מערכת לוקחים 26
שואל השאלה:
כמה זמן יש לך את הטלפון?
כמה זמן יש לך את הטלפון?
מאז תחילת אוקטובר
שואל השאלה:
אז ביזבזת 35 ג'יגה ב7 וחצי חודשים?
אז ביזבזת 35 ג'יגה ב7 וחצי חודשים?
לא בזבזתי
זה משהו באייפון שאי אפשר למחוק
אני עכשיו על 164 גב מתוך 256
זה משהו באייפון שאי אפשר למחוק
אני עכשיו על 164 גב מתוך 256
שואל השאלה:
מה רואים שאת בת אבל קשה
מה רואים שאת בת אבל קשה
זה תלוי כמה אתה מצלם נגיד
האחסון באייפון מתמלא יחסית מהר
האחסון באייפון מתמלא יחסית מהר
שואל השאלה:
מה עם 128?
מה עם 128?
כן! יש לי 256 ועם ה64 ממש לא הסתדרתי
חחח חחח חחח אמאלה
באותו הנושא: