8 תשובות
זה לא פסטיגל בלי אליאנה תדהר
עצוב מאד
מבאס, הייתה בערך הדבר היחיד שנשאר מהפסטיגל היותר ישן (שלדעתי יותר נחמד מהפסטיגלים של השנים האחרונות), עכשיו הרוב שם זה סתם אנשים שהגיעו לפסטיגל בגלל פרסום ולא בגלל יכולת משחק
כואב ועצובב
היא לא פרשה פשוט לוקחת חופש אפשר להבין בתכלס יותר מעשור היא עושה פסטיבלים קצת חופש
שואל השאלה:
מאה אחוז כל כך צודקת^^^
אנונימית
לפחות יהודה לוי יהיה בואו נאחז בזה
מאכזב