12 תשובות
לא
זה לא שהוא אומר לי שאני מכוערת
אנונימית
דווקא טיפה..
זה עושה משהו לא נעים בלב אבל לא משהו נורא
חחח לא. גם 99.9 שהוא לא הטעם שלי
באמיתי כן אבל אני אבין כי אני לא הטעם של כולם. בכל מקרה יותר נדיר יהיה למצוא מישהו שיגיד שאני כן הטעם שלו
חח לא. אני לא אוהבת גלידה בטעם תות מעדיפה שוקולד. התות נעלב? צריך לשנות את עצמו? לא! תיהי מי שאת. מי שלא טוב לו- יום טוב לו!
אני לא חושבת שאני הטעם של רוב האנשים
Kir
לא.
אני ייחודית:)
לא
לא אני פשוט אבין