התחברות
הרשמה
שמתי קרם על השיער כבר לפני שעה ועדיין לא התייבש מה לעשות?
17 במאי 2023, 17:01
החלקת שיער
מחליק שיער
בריאות העור
קרם לחות
פנים
תשובה אחת
אולי את יכולה לעשות עם קצת פן אבל עם אוויר קר
Z
Zm
באותו הנושא:
יש לי החלקה וחפפתי לפני כמה שעות אבל השיער עדיין לא התייבש ואני לא מוצאת את הפן מה לעשות?
שמתי סאנין לפני 3 חודשים והשיער שלי התייבש ונהיו לי שורשים וזה מכוער מה לעשות?
ניקיתי את המזרן לפני איזה 3 שעות ועדיין הכתם לא התייבש זה יהיה נורא לשים כבר את הכיסוי והמצעים?
אם הגינס על החבל עדיין לא התייבש אני יכולה לייבש את זה עם פן ?
אני שמתי פעם ראשונה שעווה של המיקרוגל, חיממתי ושמתי על הרגל ועברו 7 דקות וזה עדיין לא התייבש מה לעשות?
אתמול שמתי שמן קיק בשיער ועדיין לא נספג/התייבש לי זה בסדר לעשות עכשיו מחליק? (השיער שלי מתולתל)
עשיתי לייזר לפני שבוע ועדיין לא נשר השיער וזה הטיפול החמישי שלי מה זה אומר?
השיער שלי התייבש
אני עוד שעה עושה החלקה והשיער לא התייבש לגמרי אני יכולה לייבש אותו עם פן?
בנות אתן שמות קרם שיער לפני שהשיער מתייבש או אחרי?
אם אני אחפוף את השיער עכשיו הוא התייבש עד שמונה?