3 תשובות
לא חייבת ישר אחרי את יכולה גם כמה ימיים אחרי בשביל שלא תרגישי שפספסת משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני חוזרת בערב ואני יהיה ממש עייפה אני לא יתכנן איתם כלום
אנונימית
ללכת להנות במחנה כמובן ואולי תנסי אחרי שתחזרי מהמחנה לארגן משהו עם החברות
אנונימי