3 תשובות
לא חייבת ישר אחרי את יכולה גם כמה ימיים אחרי בשביל שלא תרגישי שפספסת משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני חוזרת בערב ואני יהיה ממש עייפה אני לא יתכנן איתם כלום
אני חוזרת בערב ואני יהיה ממש עייפה אני לא יתכנן איתם כלום
אנונימית
ללכת להנות במחנה כמובן ואולי תנסי אחרי שתחזרי מהמחנה לארגן משהו עם החברות
אנונימי
באותו הנושא: