2 תשובות
אם את צריכה לפונקציית טריגונומטרית אז צריך להשתמש ברדיאנים וזה יוצא פאי חלקי 3

אם את צריכה בשביל לחשב זווית בטריגונומטריה(צורות) אז לא צריך רדיאנים, וזה יוצא60 מעלות
שואל השאלה:
טריגו זה עם מעלות לא רדיאנים^^ אבל תודה!
אנונימית