5 תשובות
לא
לא
למה שזה ישנה?
קודם כל גובה לא מעניין אותי. תהיי בגובה 10 סנטימטר או 3 מטר לא אכפת לי. דבר שני לדעתי זה גובה שלרוב נתפס כמושך אצל בנים
קודם כל גובה לא מעניין אותי. תהיי בגובה 10 סנטימטר או 3 מטר לא אכפת לי. דבר שני לדעתי זה גובה שלרוב נתפס כמושך אצל בנים
לא, אבל זה כן טיפה מבאס לא אשקר.. פשוט אני מעדיף 1.60+ זה לא אישי, זה הטעם שלי. אבל אם אני ממש אוהב אותה, והיא ממש הטעם שלי מכל שאר הבחינות, לא הייתי פוסל.
בחיים לא
באותו הנושא: