3 תשובות
אי אפשר להתקשר פה, עונים על שאלות
בעיקר לשאילת שאלות...ויש צאט בצד שמאל למעלה
שאלות הזויות,תשובות לא שפויות וכל הדברים האלה. בקיצור- סטיפס