תשובה אחת
לא אסור להשתמש בטלפון בכלל בזמן הטסט (יש טסטרים שמקפידים שגם מי שיושב מאחורה לא ישתמש בטלפון)
המטרה בטסט זה לראות איך אתה מתמצא בכביש ומתנהל בכביש, אז מה הטעם שתדליק וויז שיגיד לך במקום שתסתכל על התמרורים?