8 תשובות
מרכז
^^^*אני מתה
נראלי דווקא איזורי נתניה זה אחלה אולי לא מבחינת האנשים פה, אבל כן מבחינת פיגועים ואזעקות.
כנראה מנתניה וצפונה ככה פחות מסוכן..?
נראלי דווקא איזורי נתניה זה אחלה אולי לא מבחינת האנשים פה, אבל כן מבחינת פיגועים ואזעקות.
כנראה מנתניה וצפונה ככה פחות מסוכן..?
בחרמון
סטטיסטית קיבוצים ומושבים.
הכל מסוכן תכלס אולי חריש
שום מקום
אין מקום בטוח בארץ
מצפה רמון, ירוחם.
הייתי בירוחם וגם מבחינת טילים זה רחוק וגם האוכלוסיה לא הייתה נראית מסוכנת. מצפה רמון זה עוד יותר רחוק וגם שם אני לא מאמין שיש אוכלוסיה מסוכנת ובטח שטילים אין.
הייתי בירוחם וגם מבחינת טילים זה רחוק וגם האוכלוסיה לא הייתה נראית מסוכנת. מצפה רמון זה עוד יותר רחוק וגם שם אני לא מאמין שיש אוכלוסיה מסוכנת ובטח שטילים אין.
אנונימי
באותו הנושא: