8 תשובות
תנך
למה לא על שניהם?
תנך
תנ"ך כי הוא נמוך יותר. בכללי שנייהם
שואל השאלה:
אני לא יכולה על 2 כי אני עושה אחד בכימיה
אני לא יכולה על 2 כי אני עושה אחד בכימיה
אנונימית
אז תלכי על מה שאין לך עובר ובמקרה הזה זה תנ"ך, עדיף שיהיה לך עובר
אני הייתי עושה על תנך כי שם יש לך נכשל ועדיף לשפר לעובר
תלכי לפי מה שהולך לשלושים אחוז אם אפחד מהם אז לכי לנכשל שזה בתנך
באותו הנושא: