7 תשובות
בעיקרון צודק זה אסור אבל יש לא מעט שכן עושים את זה
תלוי איזה אנשים
באופן רשמי אסור
בתכלס בדרך כלל לוקחים
אנונימי
שואל השאלה:
אמרו שאנשים יכולים להרעיל אותם אז אסור להם לקחת אבל אני רואה בטיק טוק ילדה מחלקת להם עוגיות אז אני קצת בתסביכים מותר להם או לא
אנונימית
מזה אסור לקחת מזה החוק המטומטם הזה?הם דואגים שומרים עלינו שמים את החיים שלהם בסיכון בשבילנו ואסור לנו לדאוג להם?(הייתי חייבת לכתוב אבל לא יודעת)
בעיקרון אסור
אנחנו תמיד היינו מביאים להם משלוחי מנות ובשישי קוסקוס או קובה חלק היו לוקחים חלק לא
אסור בחשד להרעלה