9 תשובות
תגידי שאת חולה.ככה כל השיעורים עד סוף שנה.
הידען פתר עוד בעיה בהצלחה
עדיף ש60 מ0
אל תלכי ותעשי מועד ב
כדאי ללכת אבל אם זה היה בחירה שלי לא הייתי הולכת רק כדי לא להתאכזב בסוף מהציון כי בסוף כולם חושבים שציונים מה שמגדירים בן אדם
שואל השאלה:
אם אני לא אעשה זה לא ישפיע על התעודה כי זה מפמר אבל אני לא בטוחה ב100%
מפמר מאוד משפיע לך על התעודה.
זה איזה 40%.
גם אם את תקבלי ציון נמוך לכי בכל מקרה
לא יודע איך הגעת למחשבה הזאת בכלל

אם אני לא אלך לאף מבחן אני אקבל 100 בתעודה? לא
בטח משפיעה זה 0
אם לא הולכים את מקבלת 0 במקום 60