9 תשובות
תגידי שאת חולה.ככה כל השיעורים עד סוף שנה.
הידען פתר עוד בעיה בהצלחה
הידען פתר עוד בעיה בהצלחה
עדיף ש60 מ0
אל תלכי ותעשי מועד ב
כדאי ללכת אבל אם זה היה בחירה שלי לא הייתי הולכת רק כדי לא להתאכזב בסוף מהציון כי בסוף כולם חושבים שציונים מה שמגדירים בן אדם
שואל השאלה:
אם אני לא אעשה זה לא ישפיע על התעודה כי זה מפמר אבל אני לא בטוחה ב100%
אם אני לא אעשה זה לא ישפיע על התעודה כי זה מפמר אבל אני לא בטוחה ב100%
מפמר מאוד משפיע לך על התעודה.
זה איזה 40%.
גם אם את תקבלי ציון נמוך לכי בכל מקרה
זה איזה 40%.
גם אם את תקבלי ציון נמוך לכי בכל מקרה
לא יודע איך הגעת למחשבה הזאת בכלל
אם אני לא אלך לאף מבחן אני אקבל 100 בתעודה? לא
אם אני לא אלך לאף מבחן אני אקבל 100 בתעודה? לא
בטח משפיעה זה 0
אם לא הולכים את מקבלת 0 במקום 60
באותו הנושא: