4 תשובות
בחיים לא לעשות 200 שכיבות סמיכה. בחיים. זה ממש מסוכן ולא בריא, אם זה חד פעמי היית מוותרת או עושה שכיבות סמיכה אבל לא 200
אם אתה מגוון בתרגילים אז כן
שואל השאלה:
אותו דבר ^