7 תשובות
היה לי גם תקופה דומה לשלך הכל טוב את תכירי זה בלי לחץ
כל אחד לסגנון שהוא מתחבר את מתחברת כנראה לסגנון חברים שעוד לא פגשת אבל עם הזמן את תכירי החיים מלאים הפתעות אין לי פרחים פה אני חדש אם היה לי מספיק פרחים הייתי מדבר איתך בפרטי אבל את יכולה גם פה
לכי לטיול שיעזוק לך לחרדה,אנשים שומעים את זה ישר חושבים רע,כמעט כל בן אדם שני הולך לטיפול זה בסדר
ואת יכולה למצוא חברים דרך חדר כושר,העבודה,תנסי לדבר בידידות אל הלקוחות וזה יעזור לך להפתח
את מתארת מצב מאוד דומה לשלי. ואשמח לדבר איתך על זה תשלחי לי הודעה
אני מתנדב :)
תלוי, מה את אוהבת לעשות?מה התחביבים שלך?
היי אנונימית,
את מתארת שאת כבר תקופה ממושכת מרגישה בדידות והשגרה שאת נמצאת בה כרגע מקשה עוד יותר. את כותבת שיצאת מהצבא ומעלה תהיות לגבי החלטה זו. כל שינוי משמעותי בחיים, כמו גיוס או יציאה לחיי האזרחות מביא איתו קשיים והתמודדויות שלא חווינו בעבר. זה טוב שאת משתפת מה שאת מרגישה ומנסה למצוא כלים ועזרה. כתבו בתגובות דרכים אפשריות להתמודדות, כמו למשל עיסוק בתחביב/ מציאת נושאי שיחה עם אנשים במקומות שונים. חשוב לי להגיד שבעבור כל אחד יכול לעזור משהו אחר, צריך להתנסות ולבדוק מה הכי נכון עבורך. האם שיתפת אדם קרוב במה שאת עוברת? שיח ושיתוף יכולים גם לסייע רבות. קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצי אני מזמינה אותך להמשיך איתי את השיחה, שם תוכלי לשתף, להתייעץ ונוכל לנסות להבין יחד מה עשוי לעזור לך.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1. פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו.מצרפת קישור- https://did.li/qvl5q
מחכה לך, רז.