10 תשובות
מזעזע ממש
עשיתי ארבע מתכונות ציונים 93,92,96,96
ולמרות הכל היו חסרים לי סעיפים ותשובות לא נכונות.. באסה
בדרך כלל אני ממש נלחצת והיום היה לי ממש מוגזם
איך לך היה?
שואל השאלה:
ואיי
קודם כל יש לך ציונים ככ טובים, ואני בטוחה שזאת הייתה רק מעידה מהלחץ ושאם תגיד למועד ב ותעבדי על להוריד את הלחץ תוציאי ציון מרשים כמו במתכונות
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שלי היה סבבה כי באתי עם ציפיות נמוכות
אנונימית
תודה רבה זה ממש נחמד מצידך,
טוב שיצאת בהרגשה סבבה אבל חבל שבאת עם ציפיות נמוכות. את ניגשת למועד ב?
גם לי הלך לא טוב, ניגש למועד ב ונראה מה יהיה
שואל השאלה:
^^ באתי עם ציפיות נמוכות כי אני יודעת שבתת מודע זה עוזר לי להוריד את הלחץ ודווקא להצליח (משהו פסיכולוגי מוזר כזה).
אני חושבת שאני ארשם למועד ב סתם ליתר ביטחון וכשנקבל ציונים אני אחליט אם לגשת
אנונימית
שואל השאלה:
earfquake
אל תדאגי, גם את תפציצי במועד ב
אנונימית
תודה רבה נסיכה:) שיהיה בהצלחה אם תחליטי לגשת למועד ב', ראיתי בטיקטוק שהמון התקשו עם כמות סעיפי החשיבה בחדו"א, נראה איך יהיה מועד הבא. רק שיהיה טריגו חקירה
שואל השאלה:
אויש תודה לכם :)
וכןן מתאים לי חקירת טריגו פשוטה כזאת
אנונימית