162 תשובות
וואו שילך קבינימט הוא לא האחד 3> בעזרת השם תמצאי מישהו טוב יותר
תעיפי אותו
ברור
חחח מי הוא בכלל?
מי הוא בכלל שילך להתקאווד
בתור בן, זה פשוטבן אדם מגעיל
אנונימי
חי בסרט וואי
לדעתי כן, את צריכה מישהו שיאהב אותך כפי שאת ולא ינסה לשנות את מי שאת.
מוגזם ברמות וזה ממש לא במקום שהוא בכלל אמר לך את זה. אם תרצי לרדת במשקל תעשי את זה אך ורק בשביל עצמך לא בשביל אף אחד אחר בסופו של דבר את חיה עם עצמך ועם המראה שלך בטוחה שאת מהממת3>
שיקפוץ לך המסכן
שחררי ומהר
ממש מוגזם.
ממש מוגזם.
שואל השאלה:
אבל יש לי רגשות אליו, והוא רואה קודם כל המשקל שלי ואז אותי
אבל יש לי רגשות אליו, והוא רואה קודם כל המשקל שלי ואז אותי
אנונימית
לברוח לא שווה אותך מתוקה אני בהלם שיש כאלה באמת אנשים
תסכימי את לצאת איתו אם הוא מאריך עוד 10 ס''מ למטה
אם זה כי הוא לא נמשך או משהו זה יכול להיות מובן אבל מה אם עוד כמה חודשים הוא ישיג חברה סתם חיכית לו
אם זה בגלל החברים שלו? הוא איכס של בנאדם
גם שכח שלכל אחד יש נקודת מבט שונה
אישה מלאה יכולה לעשות רושם אם זה מה שהוא מחפש מה הוא יסרב לאיזו מישהי גם כי אולי החברים שלו יכולים לחשוב שאולי היא מעפנה?
הבנים האלה מבחילים רק החברים שלהם מעניינים אותם אישה בשבילהם זה רק רושם
אם זה בגלל החברים שלו? הוא איכס של בנאדם
גם שכח שלכל אחד יש נקודת מבט שונה
אישה מלאה יכולה לעשות רושם אם זה מה שהוא מחפש מה הוא יסרב לאיזו מישהי גם כי אולי החברים שלו יכולים לחשוב שאולי היא מעפנה?
הבנים האלה מבחילים רק החברים שלהם מעניינים אותם אישה בשבילהם זה רק רושם
לא מגיע לך אחד כזה חד משמעית
עזבי נו
לא שווה אותך
לא שווה אותך
כן
הוא לא אמןר להגיד את זה בכלל,יש דגים הרבה יותר טובים בים
הוא לא אמןר להגיד את זה בכלל,יש דגים הרבה יותר טובים בים
אנונימית
כן מוגזם ברמות הוא לא צריך להציב תנאים כדי לצאת איתך
ראיתי כזה בטיקטוק
ולשאלתך- ממש לא
ולשאלתך- ממש לא
תעיפי אותו לאלף עזאזל מי הוא בכלל מייייי
שואל השאלה:
בנות
אם מישהו היה אומר לכן דבר כזה,
מה הייתן עושות? כי אני פשןט יש לי רגשות אליו ואני לא מצליחהה לשחרר
בנות
אם מישהו היה אומר לכן דבר כזה,
מה הייתן עושות? כי אני פשןט יש לי רגשות אליו ואני לא מצליחהה לשחרר
אנונימית
מוגזם מאוד
מי הוא בכלל?
לא חושב שתנאים כאלה זה משהו שצריכה לקבל כי זה זוגיות לא מנוי לחדכ והוא צריך לאהוב אותך כמו שאת ככה שעדיף שלא אולם החלטה שלך אם יש לך את הכוח והרצון לרדת עכשיו במשקל בשבילו לכי על זה למרות שזה עקום אבל אי אפשר לשפוט
כן תמצאי אחד אחר מה הוא דפוק
מאןד
אם הוא לא רוצה אותך איך שאת לא צריך!!
את ממש לא יורדת 10!! קילו!! בשביל אףאחד את מושלמת כמו שאת
אם הוא לא רוצה אותך איך שאת לא צריך!!
את ממש לא יורדת 10!! קילו!! בשביל אףאחד את מושלמת כמו שאת
הייתי מעיפה אותו על ארבע שיתחנן לחזור אליי איכ
ברור שיכולים להיות עדיין רגשות אבל זוגיות רעילה ברמות זה לא שווה את זה
ברור שיכולים להיות עדיין רגשות אבל זוגיות רעילה ברמות זה לא שווה את זה
רגע שואלת השאלה
את העלת תסרטון בטיקטוק?
ותעיפי אותו יש הרבה יותר טובים ממנו את לא צריכה אותו הוא סתום..
את העלת תסרטון בטיקטוק?
ותעיפי אותו יש הרבה יותר טובים ממנו את לא צריכה אותו הוא סתום..
תני לו בעיטה הגונה בתחת, ישר לעזאזל
תנתקי קשר ,
בי בי מותק!
אנונימית
בטח מוגזם איכס למה קיימים אנשים כאלה
מי הוא בכלל?! הוא צריך לאהוב אותך כפי שאת ולא להגיד לך תרדי 10 קילו ואז אני אצא איתך מה זה השטות הזאת
את צריכה להיות עם מי שמקבל אותך כמו שאת לא צריכה להשתנות אם את רוצה להשתנות זה צריך לבוא ממך את צריכה להיות שלמה עם עצמך
הייתי נותנת לו כאפה ובעיטה בביצי והולכת
כן. מי הוא בכלל
תעיפי אותו מהחיים שלך דחוף
כי גם אם תצאו ותעלי שוב אז הוא יעזוב אותך וחבל לך להכנס לזה
כי גם אם תצאו ותעלי שוב אז הוא יעזוב אותך וחבל לך להכנס לזה
זה נשמע כאילו הוא רוצה אותך רק לגוף שלך... תזרקי אותו
אנונימי
מוגזם ממש. לדעתי כדאי שתעיפי אותו. כמובן שאם הוא נמשך לבנות רזות יותר אז סבבה בחירה שלו אבל להגיד את זה ככה מעבר לזה שזה גס רוח זה פוגע,מגעיל ומעליב בטירוף.
ומעבר ללהגיד ככה, את לא חייבת לבן אדם הזה כלום. תעשי מה שעושה רק לך טוב.
קיצר לטובתך, עדיף שהוא ילך.
ומעבר ללהגיד ככה, את לא חייבת לבן אדם הזה כלום. תעשי מה שעושה רק לך טוב.
קיצר לטובתך, עדיף שהוא ילך.
אנונימית
באהבה אין חוקים
מוגזם
כן מי הוא
אמאלה מי הוא בכלל חי בסרט קשה שילך לדחוף
את הרבה יותר שווה מאחד כזה
את הרבה יותר שווה מאחד כזה
איזה פאדחן הואא
הוא לא נמשך אליך כרגע, הוא לא שולט בזה, זה נורמלי ושפוי.
הוא לא אמר שהוא יאהב אותך, הוא אמר שהוא רק יתן צ'אנס.
הוא לא אמר שהוא יאהב אותך, הוא אמר שהוא רק יתן צ'אנס.
גם אם הוא היה מבקש ממך לצבוע חצי גבה זה היה מוגזם כי את לא חייבת להשתנות בשבילו!!! שינוי את עושה אם זה מה שאת מרגישה שאת צריכה לא כי אמרו לך. אל תתני לו להציב לך תנאים!!
באהבה חייבים להשתנות, אהבה זאת פשרה.
הנקיסיזם הרעיל שכל התגובות דוחפות פה, הגאווה העצמית שאתם מושלמים ולא דורשים שינוי. כולנו צריכים להשתנות כי אף אחד לא הגרסה המושלמת של עצמו.
אבל שוב, הוא לא התנאה אהבה, הוא רק התנאה צ'אנס
הנקיסיזם הרעיל שכל התגובות דוחפות פה, הגאווה העצמית שאתם מושלמים ולא דורשים שינוי. כולנו צריכים להשתנות כי אף אחד לא הגרסה המושלמת של עצמו.
אבל שוב, הוא לא התנאה אהבה, הוא רק התנאה צ'אנס
מה ניראה לו
מוגזם בטירוף אחותי זה לא שווה את זה
מי זה האידיוט הזה תלכי ממנו
להעיף. מי שרוצה לצאת איתך ייצא לא משנה מה.
מיי זה החי בסרט הזהה
תברחי ממנו מהזהה
תברחי ממנו מהזהה
מישהו בלי תנאים היה יוצא עם כל אחד
חי בסרט
אנונימית
כן את לא צריכה לשנות את עצמך לאף אחד
ברור הכי לגיטימי בעולם, תבקשי ממנו רק בתמורה לגבוהה 10 סנטימטרים :)
מי הוא חושב שהוא? גם אם הוא ירצה לצאת איתך גם בלי שתרדי אל תצאי איתו תמצאי בנאדם יותר הגיוני
אנונימית
כן מי הוא בכלל איכ תני לו אגרוף לביצים
אמאלה מה מי הוא בכלל
מוגזם ורעיל ברמות שילך קבינימט מי שבאמת ירצה אותך יקבל אותך כפי שאת
אז תציבי לו תנאי משלך
שיגדל עוד 10 סנטימטר בזין
שיגדל עוד 10 סנטימטר בזין
שילך לאמא שלו המסכן
איכ
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד .
איכ
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד .
איפ
וואו, מוגזם זה לא מילה.. שילך את לא צריכה את הבן אדם הזה בחיים..
כן מאוד
בנות באינטרנט : איכס כוסאמא שלו שילך לחפש מי הוא בכללל
בנות במציאות : *מורידות 10 ק"ג בשביל אותו בחור*
בנות במציאות : *מורידות 10 ק"ג בשביל אותו בחור*
אנונימי
איכ אל תצאי איתו זה כלכך מגעיל
איזה ****** תעיפי אותו לאלף אלפי לעזעזל חתיכת ******
' שוק בשר' קוראים לזה וזה הדבר הכי דוחה בעולם
שום אהבה ושום רגש
הכל יושב על התאוות והסטיות שלו
זו הבעיה העיקרית של יצירת קשרים בגילאים האלה
שום אהבה ושום רגש
הכל יושב על התאוות והסטיות שלו
זו הבעיה העיקרית של יצירת קשרים בגילאים האלה
תורידי בשביל עצמך. הבריאות שלך לא חשובה לך?
אנונימי
^
תשלחי אותו לכל הרוחות
שילך למכור סלאמי
תשלחי אותו לכל הרוחות
שילך למכור סלאמי
כן. תצעמ עם מי שיקבל את המשקל שלך, איזה חיי בסרט אם הוא חושב שכל כך קל לרדת עשר קילו
שום דבר לא מוגזם, זכותו לבקש, זכותך לדחות. אף אחד לא מכריח אותך
אנונימי
כן
שילך נאחוי איך שנקרא.
הוא לא שווה את זה אם הוא אוהב אותך הוא יאהב אותך איך שאת. הוא יכול להציע ששתיכם תעשו ספורט ביחד או משהו אבל ככה ממש לא הוא חיי בסרט.
הוא לא שווה את זה אם הוא אוהב אותך הוא יאהב אותך איך שאת. הוא יכול להציע ששתיכם תעשו ספורט ביחד או משהו אבל ככה ממש לא הוא חיי בסרט.
לא יאמן שיש אנשים כאלה
אנונימית
ממש מוגזם!!! אם הוא לא אוהב את איך שאת נראת זו בעיה שלו חד משמעית, את לא צריכה להשתנות בשביל אידיוט!!!
לא שווה את זה!!!!!
מי הוא שיגיד לך לרדת במשקל בשביל שתהיהי איתו אפשר לחשוב נסיך אנגליה למה מי הוא אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת ואם את תרצי לרדת במשקל אז זה רק בשבילך ובשביל הרצון שלך והבריאות שלך!!!!!!
מי הוא שיגיד לך לרדת במשקל בשביל שתהיהי איתו אפשר לחשוב נסיך אנגליה למה מי הוא אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת ואם את תרצי לרדת במשקל אז זה רק בשבילך ובשביל הרצון שלך והבריאות שלך!!!!!!
מאוד
אם הוא אוהב אותך באמת לא יהיה שום תנאים
אם הוא אוהב אותך באמת לא יהיה שום תנאים
תגידי לו שיפתח אישיות קודם ואז יבוא עם בקשות.
אם הוא לא מקבל אותך כמו שאת הוא לא שווה אותך
אם הוא לא מקבל אותך כמו שאת הוא לא שווה אותך
בטח שמוגזם, אם הוא יאהב באמת הוא יקבל אותך איך שאת. שילך לחפש את עצמו :)
איזה חיי בסרט אימלהה..
תלוי לגמרי אם את שוקלת 500 אני מוכן להבין, אם לא אז לא, כמה אחוזים את מורידה?
לגמריי מוגזם!! מי הוא בכלל?? אתה מהממת כמו שאת!!❤
זה לא אהבה ללא תנאים,ככה לא אמורים להתנהג ,הבקשה שלו מוגזמת
תחסמי אותו
כן
מי הוא שיגיד לך לעשות דבר כזה????
מי עשה לי פלוסים
איזה חמודים
איזה חמודים
חחח תעיפי אותו קיבינימט
מה הוא עושה לך טובה?
מה זה השטויות האלה
מה זה השטויות האלה
חיי בסרטט תעיפי אותו קיבינימאט עכשיו היה מת אל תקשיבי לו בנים הם זבל
לא. בכלל לא מוגזם כנראה שאת ממש שמנה אם הוא אומר את זה לא חושב שזה אמור להפריע יותר מדי לגבר המשקל שלה כל עוד מתחת ל 80
שיילך יחפש. העיקר שאת מקבלת את עצמך כמו שאת ולא שמה על מה אחרים חושבים
תרביצי לו
ממש מוגזם
תעיפי אותו שילך לעזאזל למה מי הוא שיגיד לך לרדת במשקל?!
מי שאוהב אותך באמת בחיים לא יגיד את זה
תעיפי אותו שילך לעזאזל למה מי הוא שיגיד לך לרדת במשקל?!
מי שאוהב אותך באמת בחיים לא יגיד את זה
יואואו ראיתי את זה בפוריו
אנונימית
וכן זה מוגזם ממש שילך לחפש
אנונימית
בחיים, אבל בחיים אל תרדי במשקל בגלל שגבר אומר לך.
את מושלמת כמו שאת❤
את מושלמת כמו שאת❤
קודם כל כ** אמא שלו את לא צריכה בן אדם כזה שמציב לך תנאים את בסדר בדיוק כמו שאת ואם לא טוב לו שילך קיבינימת
איככ שיזדרגג
לא לצאת איתו, מוגזם רצח
מה זאת אומרת מה הוא מציב לך תנאים? אם הוא לא רוצה לא צריך, בעיה שלו. תשמרי על הכבוד שלך, יהיו עוד בנים. ונכון שזה עניין של טעם וזכותו לאהוב רזות יותר ממלאות, אבל העובדה שהוא מציב לך תנאים מזעזעת.
את עושה מעצמך צחוק? עזבי אותו מה את צריכה אחד שיסתכל רק על הגוף שלך?
ברור, איכ איזה מגעיל.
קודם כל מה הוא מציב לך תנאים? ודבר שני מי הוא שיגיד לך דבר כזה?! אם הוא אוהב אותך הוא צריך לאהוב אותך כמו שאת ולא כמו שהוא רוצה שתהיי.
קודם כל מה הוא מציב לך תנאים? ודבר שני מי הוא שיגיד לך דבר כזה?! אם הוא אוהב אותך הוא צריך לאהוב אותך כמו שאת ולא כמו שהוא רוצה שתהיי.
חיי בסרטט
שיחנק. אני יוצא איתך עם עוד 10 קילו
מה זה פה ? חנות בשר ??
איכס בנאדם דוחה .. תברחי ממנו
מה זה פה ? חנות בשר ??
איכס בנאדם דוחה .. תברחי ממנו
איזה מסכן מי מספר לו
לא בשום פנים באופן לא וגם אל תתני לאף אחד להתנהג אלייך בצורה כזאת ,זה בסדר לא להימשך לשמנות כל אחד וטעמו אבל שממש לא יתן לך תנאים אל תשתני בשביל אף אחד ,וגם אני לא מבינה למה בכלל הגעת למצב שאת שואלת דבר כזה פשוט עצוב ומביך(שלו)....
לא בשום פנים באופן לא וגם אל תתני לאף אחד להתנהג אלייך בצורה כזאת ,זה בסדר לא להימשך לשמנות כל אחד וטעמו אבל שממש לא יתן לך תנאים אל תשתני בשביל אף אחד ,וגם אני לא מבינה למה בכלל הגעת למצב שאת שואלת דבר כזה פשוט עצוב ומביך(שלו)....
מאוד מוגזם
אנונימי
שילך לאמא שלו מה את צריכה כזה
זה לא יפה לבקש את זה אבל הוא לא חייב לקבל אותך כמו שאת גם לגבר יש דרישות תעברי הלאה
אנונימי
זה תלוי אם זה מדאגה או לא
זין עליו מי שאוהב אותך יאהב אותך באיזה משקל שאת
ולא ישנה לו איך את נראת
ולא ישנה לו איך את נראת
מאד תירקי עליו
לאהבה אין תנאים
לא זה לא מוגזם,
זה בכלל יותר מדי את ליטרלי תעשי ספורט כמעט שנה בשביל זכר? תעיפי אותו
זה בכלל יותר מדי את ליטרלי תעשי ספורט כמעט שנה בשביל זכר? תעיפי אותו
מוגזם לגמרי אם הוא אוהב אותך ורוצה אותך הוא אמור לקחת אותך אייך שאת ואם לא טוב לו שילך לחפש מי ינענע אותו
כן, משתי סיבות:
1. 10 קילו זה הרבה
2. זה מוזר לדרוש תנאי כזה
לא חושב שכדאי שתרדי באמת, אל תתאמצי
אדם נורמלי לא היה דורש תנאי בשביל שאם תעשי את זה תהיי הבת זוג שלו.
הבעיה לדעתי זה לא החשיבה והמשיכה שלו, אלא האמירה הזו שיש בשאלה. הוא פשוט היה דוחה וזהו.
אבל זה לא מוגזם עד כדי כך כמו שעושים מזה פה לדעתי, זה גם תלוי בהקשר שהוא אמר את זה. הרי ברור שאם הוא הציב תנאים בגלל שהוא חושב את עצמו, ברורשזו בעיה. אבל אם הוא פשוט אמר לה להרזות כדי להימשך אליה? נשמע לי די הגיוני.
1. 10 קילו זה הרבה
2. זה מוזר לדרוש תנאי כזה
לא חושב שכדאי שתרדי באמת, אל תתאמצי
אדם נורמלי לא היה דורש תנאי בשביל שאם תעשי את זה תהיי הבת זוג שלו.
הבעיה לדעתי זה לא החשיבה והמשיכה שלו, אלא האמירה הזו שיש בשאלה. הוא פשוט היה דוחה וזהו.
אבל זה לא מוגזם עד כדי כך כמו שעושים מזה פה לדעתי, זה גם תלוי בהקשר שהוא אמר את זה. הרי ברור שאם הוא הציב תנאים בגלל שהוא חושב את עצמו, ברורשזו בעיה. אבל אם הוא פשוט אמר לה להרזות כדי להימשך אליה? נשמע לי די הגיוני.
מאודד
איני יודע כיצד הוא העריך שעשרה קילוגרמים יספיקו, אך אם הוא יודע כיצד תראי אם תורידי עשרה קילוגרמים, זה לא מוגזם. אינני מסכים עם הרוב פה, מכיוון שיכול להיות והוא רק קבע עובדה שהיא צריכה להיות רזה בשביל שהוא יהיה בן זוג שלה, בשביל המשיכה, כמובן
אנונימי
תגידי לו שאם הוא ילך לעשות השתלת מוח את מוכנה לצאת איתו ולהוריד 10 ק"ג ;-)
לא, כנראה שזה לטובתך
כן מי הוא בכלל
את יודעת...
זכותו מה אתם רוצים
אולי זה מגעיל אבל זה זכותו להגיד את זה
אולי זה מגעיל אבל זה זכותו להגיד את זה
אנונימי
חי בסרט
תעזבי אותו את הרבה יותר טובה ממנו !
תעזבי אותו את הרבה יותר טובה ממנו !
ברור שמוגזם
לא
אנונימית
כן מזה הדבר הזה מזה תנאי לצאת עם מישהו למה הוא אלוהים? למה שמישהו יגיד מה ואיך לעשות ורק ככה או ככה הוא יקבל אותך
הדבר היחיד שמוגזם פה זה העובדה שהוא מציב לך תנאי בשביל האהבה שלו כביכול
הדבר היחיד שמוגזם פה זה העובדה שהוא מציב לך תנאי בשביל האהבה שלו כביכול
אם את תרזי באמת 10 קילו והוא יהיה איתך אז הוא ינצל אותך מינית תקופה ארוכה או קצרה ובסוף ימאס לו ממך וזירוק אותך.
אנונימי
^ ברור שזכותו לא לצאת איתה אם היא לא הטעם שלו אבל זה מגעיל לבקש את זה שיגיד פשוט לא זה עדיף
שילך קיבינימט
לא, זה לגמרי מובן
זה ברור שהוא צריך לומר לך את זה, וברור שאת צריכה לשמוע את זה
הוא פשוט זבל וחסך לך זמן להתמודד איתו, אל תשימי עליו, רק תדאגי להישאר שמחה ובריאה, אנשים לא שווים מספיק כדי שיתנהגו אליך כמו אל חפץ
זה ברור שהוא צריך לומר לך את זה, וברור שאת צריכה לשמוע את זה
הוא פשוט זבל וחסך לך זמן להתמודד איתו, אל תשימי עליו, רק תדאגי להישאר שמחה ובריאה, אנשים לא שווים מספיק כדי שיתנהגו אליך כמו אל חפץ
^^^^שיצא עם מי הטעם שלו אבל שלא יגיד לה לרדת זה מוגזםם
אנאלה מה
כן
מי הוא בכלל למה שתיהי צריכה להשתנות בשבילו?
אנונימית
אז תגידי לו שאת מוכנה לצאת איתו רק כשהאייקיו שלו יגיע לפחות ל10
מוגזם. זה לגמרי בסדר לבחור לא לצאת עם מי שאתה לא נמשך אליו, אבל זה לא בסדר להכריח מישהו להשתנות בשבילך. הוא יכל פשוט להגיד שהוא לא ממש נמשך אליך אבל מאוד מוחמא שהתעניינת ופתחת את זה איתו.
שילך לאלף עזאזל, תצחקי לו בפרצוף ולכי תדפקי בורקס. שישב בשקט.
אם זה מפריע לו זה עניין שלו בלבד^
אם הוא רוצה לעזור לה, מושלם, שיהיה איתה ויתמוך בה.
לא גורמים לבן אדם לחוסר ביטחון כזה מטורף רק כדי לצאת איצו.
אם הוא רוצה לעזור לה, מושלם, שיהיה איתה ויתמוך בה.
לא גורמים לבן אדם לחוסר ביטחון כזה מטורף רק כדי לצאת איצו.
שילך לחפש יש לו כל כך הרבה תנאים כי הוא לא מוכן באמת למחוייבות או שלא רוצה אישה בככל ומתכחש לזה
די להתייפייף, זה בסדר גמור. אתם לא מבינים כמה זה מגעיל ומוריד בשביל גבר, פשוט בלתי נסבל.
בנות, כדי שתבינו זה בערך כמו להסכים לצאת עם מישהו בתנאי שיתקלח ויטפח את עצמו. אפשר להגיד "לאן עפת" אבל בסוף אף אחד לא תרצה אותו.
בנות, כדי שתבינו זה בערך כמו להסכים לצאת עם מישהו בתנאי שיתקלח ויטפח את עצמו. אפשר להגיד "לאן עפת" אבל בסוף אף אחד לא תרצה אותו.
^אחי, לא אמרנו שזה לא בסדר לא לצאת עם מישהו שלא נמשכים אליו. זה סבבה לגמרי! אבל לבקש ממישהו להשתנות בשבילך זה כבר דפוק. אני לא הייתי מבקשת ממישהו משהו כזה, פשוט הייתי אומרת בנימוס שאני לא נמשכת אליו. כי, אתה יודע, יש לי קצת מוסר ומצפון.
לפי דעתי, מי שלא אוהב תאופי יראה תמיד את היופי
^^^זה לא דפוק, את אומרת ככה נטו כי יש לך שפע של גברים. ל93% מהגברים אין שפע, אז אם הם רוצים לצאת הם חייבים לפחות איכשהו להתפשר אבל יש גבולות. אז לבקש להוריד קצת במשקל כדי להקל בהתפשרות זה לגמרי לגיטימי
אל תצאו עם מישהי שאתם לא נמשכים אליה, זכותכם ובזוגיות לא מתפשרים.
אבל בחייאת רבאק, מי אתה שתציב לה תנאים? אני רוצה לשים פה איזה יפיוף עולמי להשוואה, אבל גם לכל הדוגמנים הכי יפים בעולם אין זכות להציב תנאים כאלה למישהי ספיציפית.
הטעם שלך זו בחורה רזה? מהמם, תצא עם בחורה רזה. אל תכריח מישהי לרדת ובטח אל תיתן לה מספר מסוים של קילו שהיא צריכה לרדת. איזה אפס.
אבל בחייאת רבאק, מי אתה שתציב לה תנאים? אני רוצה לשים פה איזה יפיוף עולמי להשוואה, אבל גם לכל הדוגמנים הכי יפים בעולם אין זכות להציב תנאים כאלה למישהי ספיציפית.
הטעם שלך זו בחורה רזה? מהמם, תצא עם בחורה רזה. אל תכריח מישהי לרדת ובטח אל תיתן לה מספר מסוים של קילו שהיא צריכה לרדת. איזה אפס.
לגיטימי לגמריי לא לרצות משהי שמנה
^^^ אם הם לא רוצים להתפשר שימצאו מישהי אחרת וזהו. אף אחד לא חייב להשתנות בשביל אף אחד. גם אני לא מוצאת אנשים עם עודף משקל מושכים אז פשוט לא אצא עם אדם כזה. לא אגיד לו דברים כאלה כי אלה דרישות לא הגיוניות.
"אם הם לא רוצים להתפשר שימצאו מישהי אחרת וזהו"
משפט קלאסי של בחורה צעירה.
"אם אין להם לחם שיאכלו עוגות"
אין טעם להמשיך.
משפט קלאסי של בחורה צעירה.
"אם אין להם לחם שיאכלו עוגות"
אין טעם להמשיך.
^ לא יודעת כפרה כבר 10 שנים שאני במערכות יחסים ואיכשהו- תמיד הצלחתי למצוא בחורים שהיו מאוד מושכים לטעמי. אז תפסיקו להעמיד פנים שאתם לא יכולים למצוא בחורות שיתאימו לדרישות שלכם... אם תעבדו קצת תוכלו.
כן לגיטימי לגמרי ומי שיגיד לך פה את מושלמת כמו שאת וכל זה משקר ואז את תיהיה בבעיה חמורה יותר ממה שאת עכשיו
מי הוא בכלל תגידי לו שיסובב תראש ויעוף לך מהדרך ואל תשתני בשביל אף אחד
ראיתי אותך בטיקטוק
הוא חרא תמצאי מישהו שאוהב אותך כמו שאת כי את מושלמתת