4 תשובות
תפתחי חלון אנונימי, שהוא לא שומר כלום ממה שחיפשת.
את יכולה או להיכנס לדפדפן ואז להיכנס לשלוש נקודות וכאלו ולפתוח חלון אנונימי אבל אם את מהמחשב את יכולה פשוט לעשות: ctrl + shift + n.
אם את רוצה למחוק אז תכנסי להגדרות של הדפדפן ותמחקי פשוט.
את יכולה או להיכנס לדפדפן ואז להיכנס לשלוש נקודות וכאלו ולפתוח חלון אנונימי אבל אם את מהמחשב את יכולה פשוט לעשות: ctrl + shift + n.
אם את רוצה למחוק אז תכנסי להגדרות של הדפדפן ותמחקי פשוט.
למה? אם אתה רוצה פשוט תיכנס להיסטוריה של גוגל ותמחק
שובב
עושים ביד.
באותו הנושא: