9 תשובות
כן, מומלץ
מעט מומלץ, אם יש משהו אחר, הייתי מעדיף יותר (במידה והוא יותר איכותי כמובן)
שואל השאלה:
שניכם בכלל בנים
שניכם בכלל בנים
אנונימית
סלחי לי,
אני בת בכלל ):
ולשאלתך, שוב, כן, הוא מומלץ
אני בת בכלל ):
ולשאלתך, שוב, כן, הוא מומלץ
שואל השאלה:
אה מה
כתוב בפרופיל בן
אה מה
כתוב בפרופיל בן
אנונימית
כנראה באג
השתמשתי בו והוא היה אחד הקונסילרים הכי גרועים (לדעתי) שאי פעם ניסיתי
יש יותר טוב ממנו בוא נאמר
והכיסוי שלו לא היה מי יודע מה יפה על העור
יש יותר טוב ממנו בוא נאמר
והכיסוי שלו לא היה מי יודע מה יפה על העור
כן הוא ממש טוב
הוא סביר פלוס אבל אם את אוהבת מראה טבעי אז זה יכול להיות טוב לך
באותו הנושא: