10 תשובות
לא ממש לא
אני לא משלמת 5 אלף שקל על טלפון "משומש"
^^^אפשר פשוט להיכנס לגלריה בחנות
יותר חסכוני הייתי אומרת
שואל השאלה:
מה הקשר אייפון מתצוגה זה פחות מחיר
עדיין לא
למה להתפשר על בינוני
אם אני משקיעה תקציב על טלפון כזה
אז למה
שואל השאלה:
פשוט זה פחות כסף למשל אם תקני 13 ב2,790 אז התצוגה תעלה 2,100
ממש לא שווה את ה700 שקל האלה סורי
מה אני צריכה טלפון ש90 אלף איש נגעו בו הצטלמו בו דפקו לו את הסוללה וכו..
כן בשביל לראות את כל התמונות המצחיקות שאנשים עשו שם
לא יודעת
כן
727