5 תשובות
זה הדבר הכי דבילי שיש
שואל השאלה:
לדעתי זה לא בסדר. למה ככ הרבה בנות מגיבות את זה לבנות אחרות ?
לדעתי זה לא בסדר. למה ככ הרבה בנות מגיבות את זה לבנות אחרות ?
אנונימית
לא.. למה לרשום דבר כזה?
זה כלכך לא בסדרר
לא הבנתי
באותו הנושא: