7 תשובות
לא
את יכולה לנסות לערער, אבל תעשי את זה לפני הבגרות כי יש זמן לזה זמן מוגבל. תכתבי מכתב שמפרט למה את חושבת שמגיע לך יותר, ואם זה משקף את הציונים שלך ותפרטי אותם גם.

אני יודעת גם שאם בבגרות את מקבלת ציון גבוה יותר בהפרש משמעותי (נניח 2) נקודות) אז בדרך כלל פוסלים אותו.

בהצלחה!
^^חברה שלי בשכבה מתחתיי קיבלה מגן גרוע גם כן והציעו לה לגשת למועד ב והיא תקבל מגן חדש, זה לא שפוסלים, עושים מתכונת נוספת ואז עובריל את אותו התהליך

החסרון בזה זה שישר ניגשים לבגרית בלי אופציה למועד נוסף באותה השנה במידה ולא מקבלים ציון טוב וזה ממש ריסקי בעיניי לא מומלץ
שואל השאלה:
הבגרות מחר הלך לי אז
אנונימית
אז האופציה היחידה שלך כרגע זה לכוון להוציא ציון שעובר את המגן כמה שיותר גבוה ואז לערער עליו
שואל השאלה:
אשתדל, תודה:)
אנונימית
בהצלחה :)