6 תשובות
ואתה חושב שעדיף להוציא 5,000 בשביל אייפון שההבדל היחיד שלו משנה לשנה זה המחיר?
אנונימי
כי לאנשים אין כסף לזה
אנונימית
בשביל להוציא שיחה , לצלם וואטסאפ גם סיני עובד.
5000(!) לאייפון. הזיה
5000(!) לאייפון. הזיה
שואל השאלה:
לי יש גלקסי s10e שעולה 500 או 600 שח חדש עם מערכת אנרואיד ללא רוגלות שמתעדכנת מלא. די עם התירוצים
יש מלא טלפונים לא יקרים שאפשר להגדיר אותם יפה יפה
לי יש גלקסי s10e שעולה 500 או 600 שח חדש עם מערכת אנרואיד ללא רוגלות שמתעדכנת מלא. די עם התירוצים
יש מלא טלפונים לא יקרים שאפשר להגדיר אותם יפה יפה
אנונימי
כל rom של אנדרואיד שבא מחברות בא עם malware
הדרך היחידה שלך זה להוריד custom rom
אגב לקנות טלפון "מוסרי" יות
אם כבר זה לקנות טלפון ביד שנייה
הדרך היחידה שלך זה להוריד custom rom
אגב לקנות טלפון "מוסרי" יות
אם כבר זה לקנות טלפון ביד שנייה
שואל השאלה:
ישlineage ו graphene
אלו מערכות הפעלה טובות
ישlineage ו graphene
אלו מערכות הפעלה טובות
אנונימי