6 תשובות
זה במקלדת, קוראים לזה אמוג'י או משהו כזה...
emoji
תיכנסי להגדרות, בהגדרות תלחצי על כללי ותרדי קצת למטה עד שאת מגיעה למקלדת, תלחצי שם על מקלדות, תלחצי על זה ואז על הוסף מקלדת חדשה ותחפשי אמוג׳י, אם את לא מצליחה את יכולה לרשום לי פה או לשלוח הודעה
לכי לappstore או playstore תלוי איזה מכשיר יש לך, ותורידי משהו שנקרא emoji
שואל השאלה:
אומייגאד וואו תודה!😍😉😉☺😜😙😗😀😳😄😄😃😀😚😚😗😗😀😊😙😩😱
אומייגאד וואו תודה!😍😉😉☺😜😙😗😀😳😄😄😃😀😚😚😗😗😀😊😙😩😱
אנונימית
באותו הנושא: