12 תשובות
תלוי בכמה
תלוי כמה עולה
לדעתי לא, טעמתי וזה לא כל כך טעים ויותר משתלם לעשןת בבית עם גומי בטוסטר פי אלף יותר טעים
לא
גם לא בשקל
אנונימי
תלוי בכמה
יש לזה טעם של גלידה מסטיק משולב עם תרופה
סתם טרנד שלא שווה שקל
זה כן טעים אבל לרוב יקר מדי, קניתי פעם אחת ויחידה ב10 וזה הספיק רק לטעום, לדעת איך זה, ולהמשיך הלאה.
אנונימי
שואל השאלה:
ב15 זה שווה?
אם זה חד פעמי אז אוקיי
אנונימי
מיותר לאללה, סוכרית טופי שטוחה - מה ההתלהבות לא הבנתי
טעמתי וזה לא שוות תמחיר זה טעם של הטופי הישן הזה של הילדות
הורוד
אם בוער בך לטעום תקני אבל זה לא משהו מיוחד