4 תשובות
^ממש לא מדויק
חברים צילמו אותי ואמרו שאני לא נראת ככה
חברים צילמו אותי ואמרו שאני לא נראת ככה
יש תשובה מנחמת ויש פחות
המנחמת היא שמצלמה היא הדבר הכי פחות מדויק בעולם, היא רואה אור בזווית סופר ספציפית, היא יודעת לצלם נקודה סופר ספציפית בזמן שיש סיכוי שבדיוק נשמת בה ועוד המון סיבות שגורמות לך להראות לא הכי מחמיא בעולם, ותכלס תכלס עין אנושית לא באמת שמה לב לכל הדברים האלה והיא רואה אותך בהמון השתקפויות של אור אז הכל די בסדר
המנחמת היא שמצלמה היא הדבר הכי פחות מדויק בעולם, היא רואה אור בזווית סופר ספציפית, היא יודעת לצלם נקודה סופר ספציפית בזמן שיש סיכוי שבדיוק נשמת בה ועוד המון סיבות שגורמות לך להראות לא הכי מחמיא בעולם, ותכלס תכלס עין אנושית לא באמת שמה לב לכל הדברים האלה והיא רואה אותך בהמון השתקפויות של אור אז הכל די בסדר
המצלמה הופכת את הפנים אבל גם המראה עושה את זה, בעיקרון רק אחרים רואים אותך בצורה מדויקת, אני חושבת שאם מצטלמים מהמצלמה האחורית זה די מדויק
שואל השאלה:
מה יותר אמין
מה יותר אמין
אנונימית