7 תשובות
לא אבל רצוי שלא
יש כאלה שאוכלים 6 פעמים בשבוע והם עדיין חיים
אני אוכלת לפעמים כל יום וקראתי ת רכיבים הם באמת לא כאלה גרועים זה ממש בסדר תהני לך
מנה חמה בכללי זה לא בריא
זה בסדר תהני
לא בריא בכלל בכלל
הכל נתרן וסודיום וחומרים משמרים ובאמת מתועש ברמה אחרת
חומרים מסוכנים
והאמת יש לזה טעם של פלסטיק אז עזבי לא שווה