9 תשובות
לא טיפשי בכלל דאגת לרכב שלך הכל טוב
למה טיפשי? הןא ישב על האוטו *שלך* שגם ככה שבןר, כל עוד ביקשת בצורה יפה אין שום בעיה.
זה האוטו שלך מה טיפשי בזה
מה טיפשי פה
שואל השאלה:
כן אבל הוא לא יודע שזה שבור כי זה ממש חלק קטן שכאילו המכסה מנוע רופף כזה אם אתם מבינים והןא הסתכל עליי בפרצוף כזה של דפאק
כן אבל הוא לא יודע שזה שבור כי זה ממש חלק קטן שכאילו המכסה מנוע רופף כזה אם אתם מבינים והןא הסתכל עליי בפרצוף כזה של דפאק
אנונימית
זה לא משנה אם זה שבור או לא גם אם זה היה לא שבןר לא יושבים על מכסה מנוע של מכונית סתם ככה
רכוש שלך מי יגע לך בו. נורמלי לגמרי
תקשיבי זה האוטו שלך למה שבנאדם ישב לך עליו
אם הוא הסתכל עלייך ככה הוא הבעיה
מי יושב על אוטו
אם הוא הסתכל עלייך ככה הוא הבעיה
מי יושב על אוטו
מה הקשר
הבן אדם לא היה אמור לשבת על אוטו שלא שלו.
הבן אדם לא היה אמור לשבת על אוטו שלא שלו.
אנונימית
באותו הנושא: